MVP розробка

Інструмент, який приносить прибуток та рішення за найкоротший час
MVP розробка
bg image

Навіщо необхідний MVP?

Для початку розберімося, що таке MVP. Minimum Viable Product або мінімально життєздатний продукт - це версія нового продукту, в якій присутній лише найнеобхідніший функціональний мінімум, щоб задовольнити потреби перших клієнтів.

MVP допомагає швидше вийти на ринок з новим продуктом і одразу переконатися в його популярності. Часто розробка MVP починається з метою перевірити якусь гіпотезу, адже набагато безпечніше спочатку протестувати її з мінімальними витратами, і лише потім розробляти повноцінний продукт.

01/
Мінімальний час виведення на ринок
Оскільки ви зосереджуєтеся тільки на найважливіших функціях вашого продукту, його розробка проводиться в найкоротші терміни, а значить ви можете вийти на ринок раніше за всіх ваших конкурентів, коли продукт буде ще не просто актуальним, а й інноваційним.
02/
Мінімальні початкові вкладення
Коли йдеться лише про тестування якоїсь гіпотези, ніхто не хоче вкласти весь бюджет у продукт, який певною мірою може не спрацювати. З MVP ви застраховані від такого повороту подій та не вкладаєте зайвого.
03/
Можливість раннього тестування
MVP дає можливість визначити слабкі і сильні сторони вашого продукту на ранніх етапах, дізнатися, чи виконує він завдання клієнтів і наскільки відповідає їх очікуванням до того, як ви витратите багато грошей на розробку.
04/
Відгуки користувачів
Відразу після запуску мінімально життєздатного продукту ви отримаєте думку своєї цільової аудиторії: що їм подобається, а що ні, чи виправдовує продукт їх очікування, і які є побажання щодо його вдосконалення.
image

Коли використовується MVP?

Звичайно, якщо ви давно на ринку і чітко знаєте потреби своєї цільової аудиторії та завдання свого бізнесу, більш того, ви вже маєте початкові інструменти та ви збираєтеся їх удосконалювати - вам не потрібно випробувати кожен наступний продукт.

Причин розробки мінімально життєздатного продукту може бути багато. У будь-якому випадку, це рішення, яке буде доречним, якщо ви маєте якісь сумніви з приводу вашого продукту.

Є ситуації, коли MVP може здорово допомогти вам та заощадити зусилля:

вам потрібно дуже швидко вийти на ринок, тому що конкуренція велика, і ви хочете бути першими, хто запропонує аудиторії певне рішення;
ризики для продукту високі, і ви хочете мінімізувати їх перш ніж вкласти в розробку суттєві суми та терміни;
ви хочете почати заробляти на продукті раніше, і з меншими інвестиціями, у такому випадку ви можете розробити MVP й планувати подальші покращення та розвиток вже з прибутку;
у вас є цікава ідея для стартапу і вам потрібно отримати фінансування: а чудовий спосіб довести інвесторам перспективу продукту – продемонструвати його у дії;
у вас є гіпотеза, яку вам потрібно вивчити та протестувати;
вам потрібно зрозуміти оптимальний вектор подальшого розвитку;
ви хочете зібрати базу потенційних клієнтів для подальшої взаємодії.

З чого складається технологія MVP


01/

Дослідження

З'ясувати все про вашу ідею, досліджувати ринок та цільову аудиторію, зрозуміти цілі, перспективи та ризики проєкту. Повна картинка про подальший MVP продукт і у команди розробки, і у вас.
Дослідження

02/

Пріоритезація функцій

Визначити, які функції потрібно розробити. Скласти порядок застосування функцій виходячи з їхньої пріоритетності. Чіткий узгоджений план робіт.
Пріоритезація функцій

03/

Розробка та тестування

Реалізувати обумовлений функціонал. Перевірити продукт на наявність дефектів. Підвищити якість MVP. Ваш мінімально життєздатний продукт готовий до запуску.
Розробка та тестування

04/

Реліз продукту

Відкрити продукт для користувачів. Запустити процес збирання фідбеку. Ваш продукт приносить перші плоди, час збирати інформацію для подальшого розвитку.
Реліз продукту

Давайте поговоримо про ваш проєкт
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Discuss project

Запускайте свій MVP з WEZOM

Як же запустити свій MVP та вийти на ринок швидко, ефективно та з мінімальними витратами? Розберімося.

  • Для початку потрібна ідея. І якщо ви читаєте цю статтю, отже ідея у вас вже швидше за все наявна. Чудово!
  • Далі потрібно визначитися з цілями та завданнями проекту. Звузити цільову аудиторію, досліджувати конкурентів та переконатися, що ваша пропозиція є унікальною. На прикладі конкурентів вже можна відкинути деякі невдалі або вже звичні для споживачів рішення.
  • Потім виконуємо SWOT-аналіз. Коли є з чим порівнювати, ви вже можете зрозуміти сильні та слабкі сторони MVP продукту, його можливості та загрози, які можуть чекати на різних етапах.
  • Тепер необхідно вибрати команду розробки. До речі, MVP може допомогти протестувати не лише вашу ідею, але й взаємодію з розробниками, наскільки добре ви розумієтеся та легко взаємодієте. Адже вам потрібно підібрати команду, з якою потім можна буде зробити ваш мінімально життєздатний продукт максимально корисним та прибутковим.

Ми пропонуємо свою допомогу не лише у розробці, а й у підготовчих дослідницьких етапах, адже ми також зацікавлені в успіху вашого задуму.

Ми займаємося розробкою вже понад 20 років, при цьому за нашими плечима багато успішних проектів, з якими ви можете ознайомитись у нашому портфоліо.

Зв'яжіться з нами у будь-який зручний для вас спосіб, і наші менеджери проконсультують вас з приводу того, як саме відбувається розробка в Wezom, які рішення ми можемо вам запропонувати і які подальші кроки на вас чекають на шляху до вашого продукту. Якщо у вас залишаться питання, ми з радістю на них відповімо.

Далі ми розробляємо продукт за узгодженим з вами планом, досліджуємо реакцію ринку та продовжуємо вдосконалювати його крок за кроком.

Залишіть заявку, і ми обговоримо розробку вашого проекту.

 

Відгуки клієнтів

Анатолій Костенко
Глава IT відділу, Компанії
Задоволений результатами розробки сайту. WEZOM доставили шикарний продукт з адаптацією під мобільні пристрої та зробили все якісно, ​​вчасно та з максимальним професіоналізмом. Команда провела SEO аналіз та вивчила ринок нашого бізнесу. На підставі цих даних було спроектовано та розроблено сайт. Також хочу відзначити відмінну комунікацію та постійну залученість команди до проекту.
Читати повністю
Володимир Аузяк
співзасновник, EndorPhone
WEZOM працював над реновацією нашого старого сайту та переробкою його UX/UI складової. Всі, хто бачили наш новий сайт були в захваті. Команда чудово впоралася з нашими вимогами та доставила багатофункціональний сайт із шикарним дизайном. Не можу не відзначити компетентність команди та ПМів Олени та Максима, які з півслова розуміли, що нам потрібно.
Читати повністю
Сергій Лурієв
Керівник відділу маркетингу, Visotsky Consulting
Завдяки роботі Wezom ми отримуємо десятки заявок на день з усього світу. Розробкою сайту займалася команда з 8 осіб. Роботи велися над створенням UX/UI, адаптацією сайту під іноземних користувачів та SEO послугами, такими як перенаправлення доменів без втрат посилальної маси та позицій у ПС. Наш менеджер із проекту, Поліна, справжній експерт своєї справи. На всі питання ми отримували миттєві відповіді, етапи робіт ми відслідковували через Worksection і всі вони були виконані у строки. Компанія тримає свої обіцянки і це не може не тішити.
Читати повністю
Тарас Дундяк
Директор, Ambikom LTD
Ми оперуємо мережею готелів та лижних курортів у західній Україні. Нам був потрібен сучасний сайт із функціоналом резервації послуг та адміністративна панель для працівників. Wezom займалися всіма елементами розробки, починаючи від прототипів та дизайну, і закінчуючи запуском та підтримкою. Усі етапи робіт було виконано якісно й у терміни. Комунікація та ПМ були на висоті. Була зустріч на самому початку, де команда обговорила всі деталі та нюанси, і після, процес розробки йшов гладко і без надмірної залученості з нашого боку.
Читати повністю
Kseniia Lyskina
CEO&Owner
Розробка кастомізованого інтернет-магазину з інтеграцією платіжної системи, служби доставки, CRM-системи, обліку та аналітики товарів. Завдяки допомозі WEZOM відвідуваність сайту зросла втричі, а коефіцієнт конверсії збільшився з 0,9% до 2,4%. Кількість постійних клієнтів також зросла на 30%, а середній чек збільшився на 15%. Команда завершила проект вчасно і надала унікальну структуру, дизайн і функціональність сайту.
Читати повністю
Andrii Svyrydov
Co-founder & CEO, Corpsoft.io
Наша співпраця з WEZOM щодо розробки інтерактивної навчальної платформи для Corpsoft.io була виключно позитивною. З самого початку WEZOM продемонстрував глибоке розуміння наших вимог і цілей проекту. Їхня команда активно пропонувала інноваційні рішення та забезпечувала відповідність платформи нашим потребам у цікавій та ефективній онлайн-освіті. Протягом усього процесу розробки спілкування з WEZOM було чітким і прозорим. Вони регулярно інформували про прогрес, оперативно вирішували будь-які проблеми чи занепокоєння та шукали відгуків, щоб забезпечити узгодженість із нашим баченням. Проект було завершено в узгоджені терміни та бюджет, демонструючи прагнення WEZOM досягати результатів.
Читати повністю
Ольга Саннікова
Менеджер з маркетингу, Agrimatco
Наші стейкхолдери дуже задоволені дизайном сайту і тим, що він приваблює велику кількість відвідувачів. Хочу також відзначити те, наскільки швидко і вміло команда адаптувалася під наші процеси та вимоги. Менеджер, який з нами працював, справлявся з усіма завданнями, а в моментах, де у нас були питання, відповідав на все швидко і ясно. Дуже приємно працювати з такими фахівцями.
Читати повністю
Вадим Тарасенко
Глава відділу з диджитал маркетингу, RIEL
Після запуску сайту відсоток проектних відмов став на 17,4% менше, а трафік на сайт та продажі кардинально збільшилися на 65% та 30% відповідно. Сам проект складався з кількох частин: розробка корпоративного сайту, створення каталогу проектів, розробка адміністраторської панелі управління та реалізація конструктора для сайтів ЖК. Комунікація та якість роботи з командою з 6 спеціалістів були на висоті протягом усіх етапів роботи.
Читати повністю
Дар'я Турдієва
Старший менеджер з маркетингу, GRATA International
Наше завдання полягало у створенні нового сайту, здатного збільшити кількість заявок. Wezom дуже якісно та ефективно її реалізував. Сайт став професійнішим, зручнішим, інтерактивнішим, і швидше. Рівень комунікації та якість організації дуже вражає. У нас був свій ПМ який контролював весь процес розробки та навіть у випадках де щось йшло не так, залучався голова проекту та швидко вирішував усі проблеми.
Читати повністю
Денис Майловський
Співзасновник, Suzie
Завдяки WEZOM наші продажі зросли на 65%, а конверсії збільшилися на 150%. Команда повністю розробила нам онлайн магазин із 1С та amoCRM інтеграціями. Діти провели аналіз ринку, зробили майнд мап з усіма функціями майбутнього майданчика та аргументували кожен елемент розробки. Все було прозоро та якісно.
Читати повністю
відповідаємо на найпоширеніші питання

Часті питання

відповідаємо на найпоширеніші питання
faq
01.
Що таке MVP?
Мінімально життєздатний продукт - це продукт із набором функцій, який потрібний для якнайшвидшого запуску. Функціонал задовольняє основні потреби користувачів та передбачає широке поле для розвитку та удосконалень. На такому продукті можна тестувати свої гіпотези, нові функціональності або ідеї. Такий підхід допомагає заощадити час на розробку та фінансові ресурси. А переконавшись у перспективності своєї ідеї, ви зможете на базі MVP розгорнути повноцінний продукт з деталізованими функціями.

02.
Коли й навіщо потрібно робити MVP?
Коли ви сумніваєтеся у своїй ідеї, коли вам потрібно перевірити гіпотезу або зібрати відгуки ваших користувачів – MVP стане незамінним помічником. Цей інструмент допоможе вам на ранніх етапах перевірити рентабельність та перспективність вашої витівки, з'ясувати її переваги та недоліки, а також зрозуміти, які функції варто додати, а на які можна не витрачати свої зусилля та команди розробки.

03.
Як формується ціна розробки MVP?
Як і при розробці будь-якого іншого продукту, ціна залежить в першу чергу від того функціоналу, який вам потрібний. Адже що складніше функції, то більше часу забере їх реалізація, і відповідно MVP технологія коштуватиме дорожче. При створенні MVP також важливо враховувати масштабованість: адже коли продукт виправдає себе, вам потрібно буде розробити повнішу версію з великим функціоналом. Визначтеся заздалегідь, ви розроблятимете її на базі наявного мінімально життєздатного продукту, або це буде окремий ресурс. Ще один важливий критерій для формування ціни на розробку MVP - це строки. Часто тестові продукти потребують якнайшвидшого запуску, але деякий функціонал вимагає зусиль, тому для прискорення роботи залучаються фахівці вищого рівня, а їх ставка вища, отже, зростають й витрати на MVP development.

Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.